Policja szuka 16-latki

Policja w Kaliszu poszukują zaginionej 16-letniej Oliwii Fiechowskiej. Nastolatka po raz ostatni była widziana 25 marca br. Do chwili obecnej nie powróciła do miejsca zamieszkania i nie nawiązała kontaktu z rodziną.

+

Funkcjonariusze kaliskiej komendy prowadzą poszukiwania Oliwii Fiechowskiej – nastolatki, która po raz ostatni widziana była przez członków najbliższej rodziny w sobotę, 25 marca br. na ulicy Babina w Kaliszu. 16-latka do dziś nie wróciła do domu i nie nawiązała kontaktu z rodziną.

RYSOPIS:

wiek: 16 lat

wzrost: 175 cm

waga: ok. 60 kg

szczupła budowa ciała,

włosy proste, długie koloru czarnego

oczy piwne (może nosić soczewki koloru błękitnego)

znaki szczególne: na wewnętrznej stronie prawego nadgarstka tatuaż w kształcie diamentu, kolczyk w nosie (może mieć kolczyki w pobliżu kącików ust).

Osoby posiadające jakiekolwiek informacje, mogące przyczynić się do ustalenia miejsca pobytu zaginionej proszone są o kontakt z funkcjonariuszami Komendy Miejskiej Policji w Kaliszu w godz.: 7:30-15:30 pod numerami telefonów 62 765 53 74 lub 62 765 54 60, bądź całodobowo pod numerem 62 76 55 240.

CZYTAJ  Choinka rozświetliła ostrowski Rynek (ZDJĘCIA)

24 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najczęściej głosowano
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Xl
5 lat temu

Drodzy debile, nie znacie dziewczyny a komentujecie wrogo, to, że dziewczyna ma kolczyki to nic nie znaczy każdy ma swoje upodobania, od razu wam powiem, że dziewczyna jest wrogiem wszelkich uzależnień.

Xl
5 lat temu

Ty głupia szmato, Ciebie jutro wyłowią ale ze śmietnika, bez pozdrowien.

driver
5 lat temu

Być może czytając te komenty niektóre chociaż panny zastanowią się nad zrobieniem tatuażu. Czym więcej atramentu w skórze tym hmmm bardziej gościnne w kroku – tak właśnie wielu mężczyzn odbiera wydziarane kobiety. Coś co było domeną marynarzy, kryminalistów i dziewek portowych trafiło do szerszych kręgów. Jeszcze te kolczyki jak dzikusy…. De gustibus non disputandum es, ale później nie dziwcie się, jak jesteście postrzegane.
A poza tym oby dziewczyna się znalazła cała i zdrowa. Nie znam jej, ale mam jakąś empatię a dzieje się tyle złych rzeczy, że szok. Oby się znalazła!

proboszcz
5 lat temu

p.s. ostatni raz widziano ją 25 marca. jest pewna policyjna zasada że jak w ciągu max 3 dni sie nie znalazł to już sie nie znajdzie

proboszcz
5 lat temu

To coś ma tylko 16 lat? Potem nie ma co się dziwić że są gwałcone, w takim przypadku nie żal mi, same są sobie winne.

kys
odpowiada  proboszcz
5 lat temu

mogłaby chodzić nawet nago, a żaden facet nie miałby prawa jej dotknąć, ty tępa pało

darek
5 lat temu

fajna niusia, bralbym jak komornik ciągnik, super uroda,,,,mmhhh

namiętny Zbychu
odpowiada  darek
5 lat temu

o tak! subtelna uroda. szarpałbym jak polityk dietę!

K
5 lat temu

Zgaduję, że jest fanką Amy Winehouse. Zapewne przebywa u starszego przyjaciela dogadzając mu cieleśnie w oparach różnych używek

Ila
5 lat temu

Ludzie!! Co z wami??!! Dlaczego myślicie, że od razu patrząc na taką dziewczynę macie w glowie, że jest cpunka?? Sorry… Ja w jej wieku wyglądałam podobnie i… Uwaga!!… Byłam wrogiem jakichkolwiek dragow!! Jak się jest w gimnazjum to się przeróżne bajeruje z wyglądem…. No może powiecie, że nie?? Jak już wspomniałam też taka byłam i może ludzie też tak o mnie mówili a teraz co?? Architektem jestem i stawiam na elegancję 😀 można wyjść na ludzi?? Można 🙂

Tomasz Terlicki
5 lat temu

@procent co z tego, że kiedyś będzie pełnoletnia, seks jest legalny jeżeli oboje partnerzy mają conajmniej 15 lat. Już śmiało można wkładać jak sie znajdzie

PiSowiec
odpowiada  Tomasz Terlicki
5 lat temu

A jak sie jest księdzem to można wkładać każdemu, obojętnie jaka płeć czy wiek 🙂

Dan
5 lat temu

16 lat farbowanie włosów, kolczyki, tatuaże?? I to w widocznych miejscach?? Rodzice to widzieli ?? Mam 30 lat i za moich czasow nauczyciele wyrzuciliby z klasy z takim metalem na twarzy, ba, dziewczyny przed niektorymi lekcjami sciagaly nawet kolczyki w uszach bransoletki i łańcuszki

24
0
Napisz co o tym sądziszx