OSTROW24.tv - Ostrów Wielkopolski

Pożar stogu siana (nagranie z drona)

W poniedziałek o godzinie 21:00 zauważono pożar stogu siana. Do akcji gaśniczej zadysponowano 6 jednostek straży pożarnej. Płonęło prawie 100 balotów słomy. W odległości około 15 metrów znajdował się budynek gospodarczy. Istniało zagrożenie przedostania się płomieni na niego, dlatego strażacy polewali go wodą, schładzając tym samym jego mury.

+

Miejsce zdarzenia:

POLECANE NEWSY
19 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najczęściej głosowano
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
zks
odpowiada  xxx
6 lat temu

gościu ,no i w tym momencie zostałem obrażony przez ciebie, mądry człowiek by tak nie pisał głupio w komentarzach przy filmiku jak się pali stóg słomy, i zwalał na kogoś, co sam nie wie jak było,cos idiotycznego !

xxx
6 lat temu

Dobrze gada jak tam same dopy w tych Jaskólkach mieszkaja…Ćpuny ..ebane!!

Robcio
odpowiada  basic
6 lat temu

Sloma

basic
6 lat temu

To co się palilo siano czy sloma?????

Robcio
odpowiada  ciulJakiś
6 lat temu

Ciulu jakis chyba slabo poinformowany jestes bo Mapet z jaskolek nie jest haha

ciulJakiś
odpowiada  Koksu
6 lat temu

Koksu to ty worek z gorzyc wpierdzieliłes:-) Ostatni z jaskółek co miał jaja to był błysk,a potem to tylko mapet w necie pokazywał jaja,koksu przyjdż na nowiny wpuszcze cię w maliny hehe.

Koksu
6 lat temu

ciulJakiś Mocarz tobie porył banie zapraszam do jaskółek to ci wytłumaczymy jak było heheh 😉

soloż
odpowiada  Ktosiek
6 lat temu

Ktosiek, kiedyś kiedy w powszechnym uzytkowaniu były URSUSY C330, C360 i podobne pojazdy i nie było balotów, tylko „snopki” które woziło sie do stodoły, to przed wjazdem wieszało sie na tłumik normalne ocynkowane wiaderko zmoczone wodą. A i tak iskra potrafiła odbic sie od dna wiaderka i wylądować tuż obok. Także pisanie o tym że cewka że diesel, że to niemożliwe jednak było możliwe.

krisss
odpowiada  Ktosiek
6 lat temu

ktosiek.. widac ze mieszczuch jestes 😉 iskra moze wydostac sie z ukladu wydechowego 😉 nic dziwnego malo bylo takich zaplonow? 😉 Mało wiesz o zyciu 😉

Waleczny
6 lat temu

Ktosiek widzę tobie tej cewki brakuje popatrz ile jest pożarów w okolicy gdy jest susza wystarczyła jedna Iskierka z tumika i już się pali a wy mieszczanskie ku**yyyyyyy wielki filozoficzne komentarze dodajcie bo myślicie że dla tych chłopaków kimś jesteście a jeśli chodzi o te dresy i szlachetny to nie chciałbyś by być przez nich otoczony

19
0
Napisz co o tym sądziszx
()
x