Jaki los czeka pieska w rękach wójta Żelazkowa?

Udostępnij
Tweet

Wójt gminy Żelazków odwiedził kaliskie schronisko dla bezdomnych zwierząt. Wybrał sobie szczeniaka, któremu zamierza zapewnić dobre warunki. Internauci mają mieszane uczucia.

Zanim wójt opuścił schronisko, zrobiono mu jeszcze pamiątkowe zdjęcie. Sylwiusz Jakubowski zasłynął w Polsce z różnych, kontrowersyjnych zachowań. Za niektóre z nich został uznany winnym w sądach. Internauci zastanawiają się czy piesek będzie bezpieczny. Przedstawiciele schroniska dopiero po otrzymaniu sygnału zweryfikują warunki w jakich przebywa nowy „czworonożny przyjaciel” wójta.

POLECANE NEWSY
Udostępnij
Tweet
CZYTAJ  Wzruszający powrót na łono natury (WIDEO)
Subskrybuj
Powiadom o
19 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Zbyniu aa
3 lat temu

No i co,minał tydzien,awantura z opiekunkami ze schroniska 5bm-piesek zasmarkany,zestresowany musiał wrócić dop schroniska.Dlaczego Schronisko nie opublikowało odpowiedniego foto dla przestrogi??Osoba która niszczy ludzi nie moze byćdobrym opiekunem zwierzat i ptakow(np.co się stało z papugami,czy odpowiednie służby w tym gminne zainteresowały się jak zostały uśmiercone??)Faną tego czlowieka życzę dalej dobrego samopoczucia.

Zbyniu aa
3 lat temu

Żenada !!a czy schronisko wie co ten facecik zrobił z poprzednio adoptowanym 3 miesiące temu pieskiem????? Zapewne chwalacy i majacy w tym interes wiedzą!

wieś-miasto
3 lat temu

gosciu jak widac i czuć ma problem zdrowotny / alkohol/ Z dobrego serca zyczę aby udała sie na terapie- ostatni gwizdek . Jak masz zdolnośc do zarzadzania gminą to i dasz rade alkoholowi.
Szkoda potencjału, zdrowia – dobra rada wójcie- ostatni gwizdek

Grabarz
3 lat temu

Bedzie mial z kim pic

McJ
3 lat temu

Wójt pieska wytresuje, żeby ten mu biegał do sklepu po alko.

Sns
3 lat temu

Może obecność zwierzęcia w życiu tego Pana zadziała na plus. Po co szukać sensacji. Ten człowiek za swoje już dostał. Każdy ma prawo popełnić bledy

MędrcyZkosmosu
3 lat temu

Według myślenia niektórych osób trzeba by połowie rodziców odebrać dzieci bo matka albo ojciec lubią czasem zamoczyć mordki

Czytelnik
3 lat temu

Normalny człowiek jak każdy inny szukacie tanich sensacji z tego że wójt adoptował psa ze schroniska bardzo dobrze zrobił. Najpierw piszą o tym media z Kalisza a teraz Ostrowskie sensacja na cały kraj że wójt adoptował psa masakra 😀

lucka
3 lat temu

Do ja. Na pierwszy rzut oka to widac tylko ze nasz wojt to jest przystojny facet,i nie jeden z was frajerzy mu nigdy nie dorowna ani uroda ani osobowoscia mozecie sobie tylko z zazdrosci popisac w necie pa pa pa dobrej nocki

19
0
Napisz co o tym sądziszx